Xiaomi, companie chineză înfiinţată în anul 2010, a cunoscut un parcurs aproape incredibil, reuşind în ultimul an să depăşească giganţi ca Lenovo, LG şi Huawei, devenind în Q3 2014 al treilea mare producător smartphone din lume. Însă ambiţiile CEO-ului Xiaomi, Lei Jun, nu se opresc aici. Acesta s-a arătat încrezător că poate duce compania şi mai sus, anunţând ca obiectiv pentru următorii 5-10 ani transformarea companiei sale în producătorul smartphone numărul 1 la nivel mondial.
Notabil este că Xiaomi a reuşit să obţină aceste performanţe fără să se bucure de acoperire globală a marilor pieţe de desfacere, produsele sale fiind livrate în doar câteva ţări din regiunea Asiei.
Potrivit estimărilor furnizate de CEO-ul Lei Jun, Xiaomi îşi poate majora baza de utilizatori activi de la aproximativ 70 milioane în prezent până la peste 100 milioane utilizatori de smartphone în 2015, pentru asta compania având nevoie să-şi extindă reţeaua de distribuţie la nivel global, acoperirea cât mai multor pieţe de desfacere fiind o condiţie esenţială pentru creşterea vânzărilor.