Compania chineză OnePlus a făcut întotdeauna lucrurile diferit. În timp ce producătorii mari de smartphone-uri lansau pe piaţă terminale high-end la preţuri de peste 600 de dolari, OnePlus venea cu terminale comparabile la preţuri chiar şi de două ori mai mici. Singurul său dezavantaj a fost întotdeauna lipsa stocului, utilizatorii putând comanda doar pe bază de invitaţie telefoane, pentru a putea controla mai bine fluxul de unităţi. Se pare că odată cu noul OnePlus 3, sistemul de invitaţii va rămâne doar o amintire neplăcută.
Compania a confirmat astăzi că cel de-al treilea model flagship OnePlus va fi primul din portofoliul său care se lansează în stilul clasic, putând fi comandat fără o invitaţie. Mai mult, se pare că toate produsele din viitor pe care compania le va lansa vor renunţa la invitaţii. Motivul pentru care OnePlus îşi permite acum să ofere spre vânzare directă telefoanele noi este faptul că în cei doi ani de existenţă, compania a crescut foarte mult, cele trei smartphone-uri lansate până acum şi accesoriile din magazinul onlin putând asigura un flux de venituri care să acopere costurile de producţie în masă ale noilor dispozitive.
Astfel, compania OnePlus din 2016 pare să fie mult mai matură decât cea din 2014, care a apelat la tot felul de controverse pentru a-şi populariza produsele. Din fericire, evoluţia nu a adus de la sine şi costuri mai mari de producţie, preţul fiind în continuare un atu al produselor OnePlus.
Compania pregăteşte lansarea lui OnePlus 3 pe 14 iunie, în cadrul unui eveniment online care va fi transmis în VR. OnePlus a livrat şi câteva zeci de mii de headset-uri VR gratuit fanilor din Statele Unite şi India, pentru a se asigura că un număr cât mai mare de posibili clienţi vor fi prezenţi în momentul dezvăluirii noului său smartphone de top.
Citeşte şi OnePlus 3 va fi lansat în VR. Compania va oferi gratuit ochelari din plastic