UPDATE: Samsung a negat declaraţiile preşedintelui companiei, Sohn Young-kwon, care a declarat în cadrul unui eveniment că Galaxy Fold ar fi depăşit un milion de unităţi. Compania spune că acesta ar fi confundat numărul de unităţi pe care compania se aşteaptă să le vândă în primul an cu numărul de vânzări de până acum. Aşteptările pentru Galaxy Fold sunt de 1 milion de unităţi în primul an de disponibilitate. În 2020, compania se aşteaptă să vândă 6 milioane de dispozitive pliabile.
Articolul original:
Samsung Galaxy Fold este disponibil în România de numai o săptămână, însă pe plan internaţional, acest model a fost oferit spre vânzare în magazine încă din luna septembrie. Se pare însă că Samsung şi-a depăşit puţin aşteptările iniţiale, reuşind să vândă un număr foarte mare de unităţi de Galaxy Fold într-un timp foarte scurt, în ciuda faptului că acest model nu numai că este foarte greu de găsit, dar şi foarte scump.
Galaxy Fold s-a vândut în număr de un milion de unităţi la nivel global, anunţă Samsung. Chiar dacă în comparaţie cu dispozitive flagship precum Galaxy S10, Note10 sau iPhone 11, această cifră poate părea mică, adevărul este că Samsung a reuşit ceva ce mulţi nu credeau posibil. A vândut un telefon de 2.000 de euro către un public foarte numeros, în ciuda faptului că este un produs nou, de nişă, din prima generaţie.
După cum am menţionat şi în review-ul nostru, Galaxy Fold este un dispozitiv impresionant, însă nu tocmai perfect. Chiar şi aşa, publicul pare să fie interesat de un astfel de smartphone, care se poate transforma rapid într-o tabletă.
De altfel, Fold a avut parte de o „călătorie” nu tocmai lină din laboratoarele Samsung şi până la rafturi. Anunţat în primăvara anului trecut şi programat pentru lansare la scurt timp după, acest model a fost retras din magazine şi îmbunătăţit pentru a putea rezista mai bine la cazurile de utilizare reale. Ecranul pliabil este încă foarte fragil în comparaţie cu unul obişnuit, însă este mult mai bine protejat de praf şi alte posibile pericole.
Având în vedere că Samsung tocmai a înregistrat încasări de 2 miliarde de dolari din vânzarea de Galaxy Fold, cu siguranţă vom vedea noi produse ale companiei din această gamă (deja ştim că ar trebui să vedem un model cu clapetă la începutul anului 2020), dar şi modele concurente, care vor dori să prindă de asemenea o cotă pentru această nouă piaţă de dispozitive pliabile.