Seria de smartphone-uri modulare Moto Z se bucură de un succes neaşteptat pe piaţă, dacă ţinem cont de faptul că modelul modular de la LG, G5, a înregistrat performanţe financiare slabe. Potrivit Lenovo, compania care deţine Motorola, au fost vândute mai mult de 1 milion de smartphone-uri din seria Moto Z de la introducerea acestora pe piaţă în luna septembrie.
Cifra nu este mare dacă o comparăm cu vânzările înregistrate de gama iPhone sau de seria Galaxy S de la Samsung, însă pentru un jucător de mărimea Motorola aceasta este o performanţă notabilă. Moto Z este cea mai de succes serie de smartphone-uri high-end marca Motorola.
Rezultatele bune ar trebui să îi bucure pe şefii Lenovo. Compania chineză se străduieşte să readucă Motorola pe profit după ce a cumpărat-o de la Google în 2014 pentru 2,91 miliarde de dolari.
Marca de smartphone-uri Motorola a înregistrat rezultate foarte bune într-un sondaj recent realizat recent de banca elveţiană UBS. La categoria „Este un brand în care am încredere” s-a situat pe primul loc, iar la secţiunea „Oferă valoare pentru bani” Motorola s-a situat pe locul trei, în faţa Apple sau Samsung.