Xiaomi a achiziţionat anul trecut un producător rival de pe piaţa chineză, specializat în produse smartphone adresate publicului tânăr, diferenţiate de competiţie prin designul creativ şi folosirea de culori stridente. Însă nişa de piaţă cucerită de fostul rival Meitu nu a fost preluată ca atare de gigantul Xiaomi, compania având în plan lansarea propriului brand de telefoane mobile pentru tineri, Xiaomi CC.
Primul rod al colaborării dintre Xiaomi şi meitu va fi Xiaomi CC9 şi versiunea Lite Xiaomi CC9e. Cifra 9 semnifică aniversarea a nouă ani de existenţă a companiei Xiaomi, iar indicativul CC este o prescurtare pentru expresia Colorful & Creative.
Deocamdată, anunţul de debut al noii serii de telefoane Xiaominu include şi o lansare concretă de produse, acestea urmând să sosească la o dată ulterioară.
Venit după seriile Xiaomi Mi şi Redmi, Xiaomi CC este cel de-al treilea brand smartphone promovat de compania chineză. Cu accent pe latura estetică şi preţuri accesibile publicului tânăr, seria de telefoane Xiaomi CC probabil că nu va impresiona la partea de hardware. Mai degrabă, Xiaomi va încerca să convingă prin dotări software apreciate de publicul ţintă, cum ar fi includerea mai multor filtre pentru imagine bazate pe algoritmi sofisticaţi de inteligenţă artificială şi capabilităţile pentru divertisment.
Din păcate, disponibilitatea seriei de telefoane Xiaomi CC în afara pieţelor asiatice nu este cunoscută.